نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو
سرخط خبرها

کاهش دستمزد‌ها در استقلال را چه طور باور کنیم؟!

  • کد خبر: ۱۹۶۵۲۷
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کاهش دستمزد‌ها در استقلال را چه طور باور کنیم؟!
روشن نیست که چه اقداماتی در پس پرده باشگاه استقلال انجام می‌شود که از ابتدای فصل تا کنون مدام خبر موافقت بازیکنان و مربیان این تیم با کاهش قراردادشان منتشر می‌شود!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از ابتدای فصل جاری تا کنون بار‌ها خبر‌هایی با این مضمون که بازیکنان و مربیان استقلال یکی بعد از دیگری قرارداد خود را کم کرده‌اند تا جا برای ورود دیگر بازیکنان و مربیان باز شود، منتشر می‌شود.

این اخبار تا قبل از بازی با ذوب آهن نیز همچنان ادامه داشته و به تازگی گفته شده مهدی هاشمی‌نسب که کارت بازی‌اش صادر نشده در نهایت با کاهش دستمزد خود موافقت کرده تا بتواند در فهرست استقلال قرار بگیرد و روی نیمکت بنشیند.


این اخبار با توجه به سوابقی که از بازیکنان و مربیان فوتبال سراغ داریم هیچ یک قابل پذیرش نیست و چه استقلالی، چه پرسپولیسی و چه بازیکنان و مربیان دیگر تیم‌ها مگر درشرایط و به دلایل خاص درصدی از قرارداد خود را به سود باشگاه کاهش می‌دهند و جمگی بازیکنان و مربیان درمقابل باشگاه‌ها کوتاه نمی‌آیند.

در همین باشگاه استقلال بار‌ها شاهد شکایت بازیکنان و مربیان بابت دریافت نکردن حقوق‌شان بودیم، حال چه طور باید باور کرد که تعداد قابل توجهی از بازیکنان و حتی مربیان این تیم به درخواست باشگاه با کاهش قرارداد‌های خود موافقت کرده‌اند؟! آیا سیاست فوتبالیست‌های حرفه‌ای فقط مختص به باشگاه استقلال تغییر کرده درحالی که در سنوات گذشته بار‌ها شاهد بودیم که به هنگام قرارداد ریالی به باشگاه تخفیف نمی‌دهند و راضی نمی‌شوند به سادگی پای برگه قرارداد را امضاء کنند؟!

این تجربه متعلق به امروز و دیروز نیست و حتی در گذشته‌های دور نیز بازیکنان فوتبال از منافع خود کوتاه نمی‌آمدند؛ به خصوص افرادی که سوابق آن‌ها در دوران بازی کاملا روشن است و همه می‌دانند یه دلیل دریافت پول بیشتری حتی حاضر شدند از یک تیم پرطرفدار به یک تیم پرطرفدار دیگر بروند.

به هرحال انتشار خبر بازگشت هاشمی نسبت به نیمکت استقلال و اشاره به اینکه قراردادش را کاهش داده، بازهم سوالات پاسخ نداده بیشتری را حول این محور در ذهن‌ها متبادر ساخته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->